[python] mod_python webhosting

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Neděle Duben 20 12:47:18 CEST 2008

Ahoj,

ikdyz nejsem pybuh, dovolim si odpovedet :-). Ja mam naopak s provozovanim
mod_python a apache (pro django) docela dobre zkusenosti, myslim, ze to je
totiz dost individualni a kazdy si to musi osahat. Ten hosting - planujes
verejne pristupne reseni nebo jen neco pro uzavreny okruh znamych? V tech
modelech se hodne lisi mira (a slozitost) zabezpeceni.

Odpoved tykajici se vykonu: Ptas se na neco, na co nelze odpovedet. Proste
vem zelezo, ktere pripada v uvahu a udelej zatezove testy. Zalezi totiz na
hrozne moc faktorech, jak to pro jakou aplikaci pojede - bude tam
provozovano tisic malych aplikaci nebo deset velkych? Jak slozite databazove
modely, dotazy? Jaka RAM? Kolik CPU? Virtualizace? Na tohle ti nikdo
neodpovi nic, co by pro tebe bylo relevantni.

Ale abych aspon trochu naznacil: mam virtualni server se 720MB RAM na
linode.com (XEN), bezi na tom asi 10 projektu, ve spicce kolem 20 requestu
za sekundu a ctyrjadrovy procesor se nudi se zatezi nekde kolem 5-10%.
System + aplikace si berou kolem 300 MB RAM, zbytek pada na cache OS.

S pozdravem
MP