[python] PyQt4 a problém se signály

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Duben 20 18:44:50 CEST 2008

Zdravím, poprosil bych o radu ...

Mám program, kostru GUI mám popsanou v .py souboru, jednotlivé
"výplně" oken, tedy tlačítka, inputy atd. jsem si rozházel také do
samostatných souborů/modulů, uživatel si vybere co chce, zavolá se
požadovaný modul a metoda draw() do tabu vykreslí co je potřeba.

Problém mám se signály, popral jsem se s návrhem GUI, dal do kupy
všechny grid/hbox/vbox layouty, všechno vypadá dobře. Chtěl jsem mít v
každém modulu metodu, něco jako "init_signals" která by namapovala
metody na tlačítka, zkusil jsem, ale bohužel tlačítko nereaguje,
syntaxe je správná, ve spouštěcím .py souboru už jeden signál na
tlačítko otevírající jiné okno mám, funguje ... Je nutné signály z
modulů nějak přilepit na samotnou třídu aplikace, která se
inicializuje při spuštění ? Netuší někdo aspoň zhruba z mého popisu
kde jsem udělal chybu ?

Díky mockrát.

--
S pozdravem