[python] Qt a data (text) z widgetů

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Duben 29 17:45:43 CEST 2008

Zdravím, opět otravuju, ale už mám toho plné brejle ..
Co se týče procházení taby, na které jsem se včera ptal, všechno
funguje, jsem spokojen ... Teď když umím každý tab zvlášť ve smyčce
zpracovat, tak bych potřeboval z widgetů v tabu (QTextEdit, QLineEdit,
QRadioButton, atd.) vytáhnout jejich data, většinou zadaný text. Jak
tohle teoreticky řešit ? Opět jsem se k jednotlivým widgetům dohrabal
přes objekt tabu , který můžu předat zpracovávající funkci a
children(), ale je to prasárna.

Rád bych uvedl konkrétní kód, ale to bych sem musel zkopírovat celý
program. Pokud by se někdo chtěl kouknout, tak SVN je zde:
http://code.google.com/p/moodleed/
Je tam hafo chyb, chybí dodělat možnost překladu, musím předělat GUI,
no práce je dost ..

Úplně mi bude stačit teoretická rada, ať se ještě trochu potrápím ..

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz