[python] asynchronni programovani, stavovy stroj

superman feed na centrum.cz
Sobota Srpen 2 15:27:47 CEST 2008

Také můžete otevřít 1500 neblokovaných socketů a řídit to jedním threadem.

Nicméně řada strojů má omezení na max. počet socketů, či spojení paralelně.

Jinak mě thread pool přijde velmi jednoduchý na implementaci. Skoro
jednodušší, než asynchronní, pokud vezmu v úvahu i ošetření chyb. Navíc
systém - asynchronním útokem vezmu tisícovku soketů a spojení, to nemusí
dopadnout bez chyb. A co když těch serverů nebude 1500, ale časem třeba
10000.

Miloslav Ponkrác