[python] asynchronni programovani, stavovy stroj

slush slush na centrum.cz
Sobota Srpen 2 23:16:01 CEST 2008

Presvedcil jste me. Pokusim se to naimplementovat jako multithreadovou
aplikaci s poolem threadu. Velkym argumentem je, ze to je jedina metoda,
ktera omezuje pocet paralelne otevrenych socketu a provadenych requestu i
pri zvysujicim se poctu cilovych serveru a zaroven lze requesty rozumne
paralelizovat. Pocitam, ze do 200 vlaken server vporadku utahne, takze
zpozdeni mezi prvnim a poslednim requestem bude cca 1000/200 * 20 = 100
sekund, coz je jeste akceptovatelne.

Diky,
Marek