[python] spousteni skriptu s admin pravy

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Pátek Srpen 8 23:04:59 CEST 2008

nevím ale přijde mi nepravděpodobné že by to šlo přes python protože to opravdu není věc pythonu. Možná by to ale šlo přes modul OS (buď nějaká metoda pro toto určená(nepravděpodobné)). Zkus si udělat shell script do kterého uložíš příslušné příkazy pro spuštění toho python souboru...