[python] spousteni skriptu s admin pravy

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Srpen 9 17:10:20 CEST 2008

Zdravím,
i toto zadání má své řešení, stačí použí fci Popen() z modulu subprocess a příkaz
su, pak napiš jestli už jsi dosáhl svého cíle. ;-)

        S pozdravem Jan Fuchs

--

*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *