[python] Vkladani listu do SQL prikazu

superman feed na centrum.cz
Pátek Srpen 15 12:39:01 CEST 2008

Napadlo Vás, že v tom listu může být naprosto cokoli? A že když je tam
co nemá být, tak se to dostane do databáze?

Způsob nabourání se liší od databáze k databázi, ale zkuste si to toho
listu dát třeba pro mysql

nejaky_list = [")", ";drop database jmeno_database;"]

A máte vymalováno, uvolníte spoustu místa na disku zrušením totálně celé
databáze. Můžete odložit nákup nového disku, na kterém už docházelo
místo. :-)

Miloslav Ponkrác