[python] Vkladani listu do SQL prikazu

slush slush na centrum.cz
Pátek Srpen 15 12:46:37 CEST 2008

Musim se Honzy zastat, obavam se, ze jste jeho konstrukci uplne nepochopil.
On nevklada pres stringove operace samotne polozky z listu, ale pouze
rozkopirovava string "%s" tak, aby nasledne DB API "vyklofala" jednotlive
polozky listu sama. Je to sice trochu kuriozni reseni, na druhou stranu tam
zadne bezpecnostni riziko opravdu nevidim (a to jsem docela paranoidni).

Marek