[python] odpověď Python 3.0

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Prosinec 5 11:42:01 CET 2008

Nainstalovat si vlastni verzi Pythonu na server prece neni problem.
Clovek nemusi vyuzivat jen standardni repository konkretni distribuce.
Spis bude problem s celkovym vyvojem. Jedna vec bude prepisovat aplikaci
do verze 3.x a druha rozvoj aplikace ve verzi 2.x. Preci jen u
rozsahlych aplikaci bude ten prechod delsi a rozvoj aplikace se zastavit
nemuze.
Bude to mnohem vic prace:
1) rozvoj aplikace ve verzi 2.x
2) prepisovani aplikace do verze 3.x