[python] odpověď Python 3.0

David Michal dmichal na altien.com
Pátek Prosinec 5 11:46:56 CET 2008

> Nainstalovat si vlastni verzi Pythonu na server prece neni problem.
> Clovek nemusi vyuzivat jen standardni repository konkretni distribuce.

Neni to problem. Do doby nez potrebuju pouzit cizi knihovny, pak problem nastava. Nehlede na fakt, ze konkretne RedHat pouziva yum a ten bezi jen na defaultni verzi pythonu. Takze novou verzi python nelze nainstalovat jako vychozi. A pak uz zacina bejt problem, rikat kazde aplikaci jakou verzi ma pouzit.
Proto mi osobne prijde jednodusi upravit vlastni aplikaci tak aby bezela na verzich dodavanych defaultne s distribuci.