[python] odpověď Python 3.0

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Prosinec 5 11:53:55 CET 2008

Dne 5.12.2008 11:46, David Michal napsal(a):

> Neni to problem. Do doby nez potrebuju pouzit cizi knihovny, pak problem nastava. Nehlede na fakt, ze konkretne RedHat pouziva yum a ten bezi jen na defaultni verzi pythonu. Takze novou verzi python nelze nainstalovat jako vychozi. A pak uz zacina bejt problem, rikat kazde aplikaci jakou verzi ma pouzit.
> Proto mi osobne prijde jednodusi upravit vlastni aplikaci tak aby bezela na verzich dodavanych defaultne s distribuci.

To je pravda, ale až RedHat začne distribuovat verzi 3 stejně se člověk
tomu přechodu nevyhne. Je to jen otázka času. Osobně myslím, že lepší je
být připraven dopředu.
Tak jako tak, taky mě ta situace netěší, ale pokud chceme pokračovat v
Pythonu (já ano), tak nemáme na vybranou.
Taky souhlasím, že zatím, je dobré zůstat u 2.x protože než autoři
přepíší ty kvanta modulů do 3.x bude to ještě hooodně dlouho trvat, ale
myslím, že začít se připraovat včas není na škodu.

Tomas