[python] Python 3.0

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Prosinec 8 14:15:17 CET 2008

110110010 napsal(a), dne 4.12.2008 20:12:
> Konečně vyšel. Na svojí škole vedu kroužek Pythonu. Rozhodl jsem se, že tam budu učit s Pythonem 3.0rc1 a posléze rc2. A teď konečně vyšla ne-beta verze :) Aspoň můžu mít teď pocit,že učím s něčím s větší budoucností a s něčím stabilním.
> Jinak na kroužku mám 1 trvalého studenta (což celkem jde na škole, kde je míň než 240 studentů) a možná budu mít další(bude to holka).  :)

Mohu se zeptat: jedná se  o základku nebo SŠ? To vám ředitel/ka jaksi
schvaluje/proplácí takovéto aktivity s tak malým až minimálním počtem
žáků? Máte nějaké přípravy/metodiku volně šiřitelné?

Píši přes konferenci, snad to bude zajímat i ostatní. V případě, že
byste nechtěl veřejně diskutovat a předávat tyto věci, prosím o soukromý
mail.

Děkuje a zdraví kolega ;-)

--
geon