[python] Python 3.0

110110010 Josef.Horn na seznam.cz
Středa Prosinec 10 23:08:16 CET 2008

HTML příloha byla odstraněna...
Učím na gymnásiu, jehož jsem sám žákem.. Ony na naší škole existují
i kroužky, kam nechodí nikdo a přesto jsou v provozu :) Např. jedna
studentka vede kroužek doučování hraní na piáno a nikdo jí tam
nechodí. Co se týče přípravy, na začátku jsem si myslel, že si budu
předem připravovat jednotlivé lekce.. Po prvních třech mě to
vzhledem k nízkému počtu zájemců o kroužek přestalo bavit a tak teď
když příjdu na hodinu kroužku, tak si sednu ke studentovi a nějak se
pokouším vysvětlovat záludnosti a krásy Pythonu.. (Nedávno jsme už
konečně přešli na objeektové programování :) ). Jinak žádnou
přípravu nemám, a zatám ani nepotřebuji.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Pavel Kosina <geon na post.cz>
Předmět: Re: [python] Python 3.0
Datum: 08.12.2008 14:19:38
110110010 napsal(a), dne 4.12.2008 20:12:
> Konečně vyšel. Na svojí škole vedu kroužek Pythonu. Rozhodl jsem
se, že tam budu učit s Pythonem 3.0rc1 a posléze rc2. A teď konečně
vyšla ne-beta verze :) Aspoň můžu mít teď pocit,že učím s něčím s
větší budoucností a s něčím stabilním.
> Jinak na kroužku mám 1 trvalého studenta (což celkem jde na škole,
kde je míň než 240 studentů) a možná budu mít další(bude to holka).
:)

Mohu se zeptat: jedná se o základku nebo SŠ? To vám ředitel/ka jaksi

schvaluje/proplácí takovéto aktivity s tak malým až minimálním
počtem
žáků? Máte nějaké přípravy/metodiku volně šiřitelné?

Píši přes konferenci, snad to bude zajímat i ostatní. V případě, že

byste nechtěl veřejně diskutovat a předávat tyto věci, prosím o
soukromý
mail.

Děkuje a zdraví kolega ;-)

--