[python] RE : Projektík

Jan Czopik esotery na seznam.cz
Neděle Únor 3 12:45:47 CET 2008

For : Vlada Macek,
Ahoj Vláďo, tvá nabídka zní velmi zajímavě, také si myslím, že jsem
slušný programátor(ovšem s Pythonem se ještě zžívám), ale z tvé odpovědi
jsem vyrozumněl, že bys tyto projekty chtěl jakýmsi způsobem zúročit
pěnezi, což já chtěl dělat Freeware, pro lidi. Mám k tomu dva důvody,
první, který je asi nejpodstatnější je, že mám v pracovní smlouvě
výslovně zakázáno jakkoliv se jinde obohacovat na vývoji softwaru. Druhý
je ten, že jsem vždycky chtěl dělat software pro lidi.

For : Adam Štrauch,
Ahoj Adame, mám zatím rozpracované dva projekty (opravdu jenom základní
náčrt), první - základní a pokročilé maticové operace, druhý - ten si
dělám do práce, takže nevím jestli by pro tebe byl atraktivní, jedná se
o kompletní správu projektů, dalo by se mluvit o CVSce (Nějaká CVSka pro
to co dělám existuje, ale bůh ví kdy se Nokia uráčí ji poskytnout).
Samozřejmě pokud máš nějaké své nápady, tak budu rád, když je nastíníš:).