[python] Exec a unicode problem

David Michal dmichal na altien.com
Čtvrtek Leden 10 10:36:08 CET 2008

No ja jsem nakonec upravil tu funkci out a vyhodil jsem 'u' pred stringem:
def out(text):
	print Unicode(text,'utf8')

Ale stejne s tim bude pozdeji problem. Ty scripty budou ve finalnim programu uzivatelske. A ja tudiz absolutne nevim v jakem kodovani to uzivatele zapisi. Pro zjednoduseni budu ocekavat, ze to zapisi v Unicode, jenomze jak pak docilit toho aby mi funkce out vypsala alespon cast textu, ktery v Unicode nebude?