[python] Exec a unicode problem

Adam Štrauch creckx na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 10:49:06 CET 2008

Ahoj...
to # -*- coding: utf-8 -*- python nějak nebere a prostě tam nastrčí
defaultně ascii, takže vlastně má špatný informace o tom z čeho to měl
převádět do unicode. Já upravuju soubor /usr/lib/python2.5/site.py kde
se tohle dá z ascii přenastavit na jiný kódování, ale asi by bylo
lepší na to použít nějakou funkci (modul os nebo sys, někde jsem to
tam viděl).