[python] python getcwd() a symlink

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 13:46:19 CET 2008

Nepramení zmatení z toho, že interní pwd v shellu píše něco jiného než
/bin/pwd ?
os.getcwd() se chová korektně, interní pwd shellu kecá (ale lidi to tak chtěli).

Pokud jste pod shellem, tak zkuste os.environ['PWD'].

--Věroš