[python] python getcwd() a symlink

Filip Štědrosnký regnarg na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 14:07:41 CET 2008

Dobrý den,

optravte mne, jestli se pletu, ale mám takový dojem, že k vyhodnocení
toho symlinku dojde už při volání chdir() a skutečným pracovním adresářem
_je_ cíl toho symlinku. Shell si to samozřejmě pamatuje, protože ví,
kam uživatel přecházel pomocí cd a má na to proměnnou PWD (jak zde již
bylo zmíněno). Ale žádný rozumný způsob jak zjistit pracovní adresář
jako symlink a ne cíl neexistuje, protože se symlink vlastně pracovním
adresářem stát nemůže (což byl možná jeden z důvodů pro vznik proměnné
PWD).

S pozdravem,
        Filip Štědronský