[python] Tkinter - TopLevel, Frame ve Framu

Jan Czopik esotery na seznam.cz
Pátek Leden 18 17:39:12 CET 2008

Zdravím všechny účastníky konference a přeji pěkný den.

TopLevel - myslel jsem, že widget(komponenta) TopLevel slouží k
vytvoření tzv. "okna v okně", po vyzkoušení této komponenty jsem ale
zjistil, že vytvoření instance TopLevelu vytvoření samostatné okno (ale
ne vnořené do rootovského widgetu), které je ovšem svázáno s rootem
jakýmsi focusem. Mě by ale zajímalo, jak vytvořit okno v okně vnořené a
vyplňující celé rootovské okno (avšak, aby vnořené okno mělo své
tlačítka pro zavření, minimalizování etc.)

Frame ve Framu - pokoušel jsem se vytvořit Frame do něhož by byly
vnořené dva LabelFramy, po logické úvaze jsem rodičovskému Framu
nastavil container na hodnotu true. Zkusil spustit, avšak bez úspěchu.
Mohl by mi někdo poradit, jak na to?

Budu moc rád za každou odpověď.