[python] Editor

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Leden 21 18:09:30 CET 2008

> A co se týče editoru, na windowsech používám IDLE + PSPad. Nepotřebuju
> žádný jiný složitější editory. Stačí mi když to umí obarvit syntaxi, spustit
> kod a uložit soubor.

... a ja bych jeste dodal " ... a spustit na dany kod pylint (mam to v
PSPadu nakonfigurovane na Alt-F9)" :)

Ja jedu 100% v PSPadu, nepouzivam ani IDLE. Problemy s odsazenim jsem nemel
nikdy, resp. od doby co jsem si nastavil uz zminene nahrazovani tabulatoru
mezerami a naucil se klavesove zkratky Ctrl-Shift-I a Ctrl-Shift-U.

  Ale je pravda, ze nejsem programator, v Pythonu delam max 20-30% sveho
pracovniho casu.

  Jirka