[python] preco konferencia ???

greppi greppi.net na gmail.com
Pondělí Leden 21 20:45:25 CET 2008

Cafte,

mam tak trocha off topic. Preco tu nemate na py.cz forum a mate tu tento
cudny system ?
Na stranke som cital "Na běžná webová fóra musíte chodit vy. Diskuse v
emailové konferenci vám poslušně přijdou až do vaší schránky. Když se
Mohammedovi nechce trmácet k hoře, proč by nemohla hora k Mohammedovi?"
To je len taka "vyhoda" aby nieco bolo ? Pri fore vam predsa tiez chodia
na email odpovede aj ked predsa len musite ist na stranku aby ste
odpisali ... Ale napr ked si chcem tu vyhladat nejaky theard co tu bol
rieseny a hodil by sa mi, ako to spravim ? Cez archiv ktory je radeny
podla datumu, bez ziadneho vyhladavania a sekcii ?
Co ak chcem aby mi prichadzali spravy len od niektorych casti pythonu a
nie kadza sprava co pride mi na mail ? Forum ma ovela viacej vyhod a je
aj na to urcene, kdezto email je primarne na komunikaciu medzi dvoma
osobami, a nie diskusne forum.
Niekto si povie ze sak nemusim byt v py.cz ked sa mi to nepaci, ale
takto stracate len zaujemcou o python ako jazyk ked ich odradi takato
nepohodlna cesta diskusie ... Mohli by ste s tym nieco spravit ...