[python] preco konferencia ???

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Leden 21 20:57:40 CET 2008

greppi napsal(a):
> Cafte,
>
> mam tak trocha off topic. Preco tu nemate na py.cz forum a mate tu tento
> cudny system ?

No, většině to vyhovuje, protože maily jsou skutečně nejrychlejší jak na
čtení, tak na odpovědi. A že to desetiletí kluci neumí (nemluvím o
tobě), to je možná jen dobře ;-)
> Na stranke som cital "Na běžná webová fóra musíte chodit vy. Diskuse v
> emailové konferenci vám poslušně přijdou až do vaší schránky. Když se
> Mohammedovi nechce trmácet k hoře, proč by nemohla hora k Mohammedovi?"
> To je len taka "vyhoda" aby nieco bolo ? Pri fore vam predsa tiez chodia
> na email odpovede aj ked predsa len musite ist na stranku aby ste
> odpisali ...

ano, přesně tak

Nenašel? http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/topics?hl=cs&lr=
> Co ak chcem aby mi prichadzali spravy len od niektorych casti pythonu a
> nie kadza sprava co pride mi na mail ?

těch zpráv tu není tolik. Až jich >100 denně, můžeme o tom mluvit
> Forum ma ovela viacej vyhod a je
> aj na to urcene, kdezto email je primarne na komunikaciu medzi dvoma
> osobami, a nie diskusne forum.

Omyl.

> Niekto si povie ze sak nemusim byt v py.cz ked sa mi to nepaci, ale
> takto stracate len zaujemcou o python ako jazyk ked ich odradi takato
> nepohodlna cesta diskusie ... Mohli by ste s tym nieco spravit ...

Mě osobně by stačilo, kdyby správce upgradoval wiki ;-)
Neřeš způsob konference, přímo se zeptej, co potřebuješ.

Tož tak.

--
geon
Pavel Kosina