[python] MySQL - nativní rozhraní pro Python

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Červenec 1 09:10:39 CEST 2008

Ked ste sa uz o tomto tak rozpisali, tak prihodim jednu otazku aj ja.

Dost by ma zaujimalo ako sa s tymto daju robit zlozitejsie SQL dotazy, napr. nejake JOINy a podobne. Moc si to neviem predstavit.