[python] MySQL - nativní rozhraní pro Python

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Červenec 1 09:29:55 CEST 2008

Tady je ukazka z dokumentace:
http://www.sqlalchemy.org/docs/05/documentation.html#datamapping_joins

Nebo muzes proste delat standardni SQL funkce bez tech vopicek.

Cili nejjednoduseji treba takhle:

from sqlalchemy import create_engine
dbe = create_engine('sqlite:///:memory:', echo=True)
db = dbe.connect()
vysledek = db.execute("LIBOVOLNY SQL DOTAZ").fetchone()

Opet vse viz dokumentace.

Tomas