[python] Vytváření textových souborů, prosím, poraďte

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Červen 1 17:57:41 CEST 2008

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím,
>
> omlouvám se za to, že jsem skopíroval obsah desáté lekce.  Mě, jakožto
> nevidomého zajímá text a nikoli grafika, proto bych rád vytvořil textový
> soubor, který by bylo možné číst přímo z klávesnice.

Ještě jsem ti chtěl říci, že asi není dobré v tvém případě přeskakovat.
Když něco nejde, tak to přeskočím. Možná by sis mohl zvolit jiný kurz
než ten z programujte.com. Jiný, který ti bude více vyhovovat, kde třeba
nebude grafika, ale projet ho postupně, abys nevynechal žádný důležitý
rys jazyka. Jinak nikdy žádný slovník nenaprogramuješ.

Vyzkoušej třebas toto http://www.root.cz/data/letajici_cirkus.pdf nebo
http://www.freenetpages.co.uk/hp/alan.gauld/czech/index.html (menu s
jednotlivýma lekcema je po levé straně, kdyžtak to mohu poslat jako
samostatné txt nebo html soubory).

Ahoj
Pavel

--