[python] Vytváření textových souborů, prosím, poraďte

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Červen 1 18:30:43 CEST 2008

Ahoj Pavle,

díky za odikaz na web, ale přesto tě prosím o zaslání těch HTML souborů.
Také mi prosím pošli i ty soubory v TXT.

Obojí se může hodit. Jde o tu stránku, kde se vyskytuje jméno alan Gauld.

Díky.

PS.
Ten Létající cirkus mám, ale chci zkusit i jinou knihu v elektronické podobě

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Sunday, June 01, 2008 5:57 PM
Subject: Re: [python] Vytváření textových souborů, prosím, poraďte

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím,
>
> omlouvám se za to, že jsem skopíroval obsah desáté lekce.  Mě, jakožto
> nevidomého zajímá text a nikoli grafika, proto bych rád vytvořil textový
> soubor, který by bylo možné číst přímo z klávesnice.

Ještě jsem ti chtěl říci, že asi není dobré v tvém případě přeskakovat.
Když něco nejde, tak to přeskočím. Možná by sis mohl zvolit jiný kurz
než ten z programujte.com. Jiný, který ti bude více vyhovovat, kde třeba
nebude grafika, ale projet ho postupně, abys nevynechal žádný důležitý
rys jazyka. Jinak nikdy žádný slovník nenaprogramuješ.

Vyzkoušej třebas toto http://www.root.cz/data/letajici_cirkus.pdf nebo
http://www.freenetpages.co.uk/hp/alan.gauld/czech/index.html (menu s
jednotlivýma lekcema je po levé straně, kdyžtak to mohu poslat jako
samostatné txt nebo html soubory).

Ahoj
Pavel

--