[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Středa Červen 4 16:51:42 CEST 2008

Rozumím, jen myslím že i kdyby se strhl nějaký flame, taky by to bylo ve prospěch pythonu :) jsme přece na py.cz :). Python má širokou škálu využití a slyšel jsem že se dá využívat i jako JS ale co je na tom pravdy nevím.

> Od: slush <slush na centrum.cz>
> Předmět: Re: [python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu
> Datum: 04.6.2008 16:44:22
> Tohle tvrzeni je hodne relativni. Srovnavat vyuziti pythonu s javou je dost
> tezka vec, nejsou to konkurenti. Nerad bych, aby se to tady strhlo na nejaky
> flame, jen jsem se pokusil podivat na to z druhe strany.
>
> Marek

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.