[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Červen 4 17:26:33 CEST 2008

Calis.martin na seznam.cz wrote:
> Rozumím, jen myslím že i kdyby se strhl nějaký flame, taky by to bylo
> ve prospěch pythonu :) jsme přece na py.cz :). Python má širokou
> škálu využití a slyšel jsem že se dá využívat i jako JS ale co je na
> tom pravdy nevím.

Zde původní tazatel. Považuju za zbytečné pouštět se do války mezi jazyky.

Chcete-li mi odpovědět, soustřeďte se prosím na původní problém. Jde o
výuku programování. Konkrétní jazyk je pouze prostředek, pravděpodobně
vyberu Python, ale předmět je širší.

Děkuju všem, kteří odpověděli či odpoví.

--
\//\/\