[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Středa Červen 4 20:56:18 CEST 2008

OK, k tématu: doporučuji výuku podle Létajícího cirkusu, vysvětlil případné problémy a mouchy. Řekl co bude nového ve verzi 3OOO (pokud to víš(já ne :( ) ) ...

> Od: Vlada Macek <tuttle na sandbox.cz>
> Předmět: Re: [python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu
> Datum: 04.6.2008 17:27:29
>
> Zde původní tazatel. Považuju za zbytečné pouštět se do války mezi jazyky.
>
> Chcete-li mi odpovědět, soustřeďte se prosím na původní problém. Jde o
> výuku programování. Konkrétní jazyk je pouze prostředek, pravděpodobně
> vyberu Python, ale předmět je širší.
>
> Děkuju všem, kteří odpověděli či odpoví.
>
> --
> \//\/\

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.