[python] zpráva pspadu

Petr Nesladek petr.nesladek na seznam.cz
Pátek Červen 13 00:35:26 CEST 2008

> To není šťastně. Přejmenuj si ten soubor tak aby neobsahoval mezeru.
> Pomůže to?

Nerad bych vnesl chaos, ale ta chybová hláška je už v interpretru Pythonu - a je to na spuštěném dočasném souboru  ..\Temp\W8106232.py - takže mám pocit, že se jedná o jiný zdrojový text než ten zaslaný, kde jsou číslované řádky zdrojáku a na řádku 0 je jméno souboru tj. :
"0 priklad.py
1 ...
"
reaguje to přesně tak

BTW - není ten zdroják takto s čísly kopírovaný z nějakých příkadů - vypadá to tak

Petr