[python] zpráva pspadu

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Červen 13 10:23:41 CEST 2008

Zdravím,

jestliže píšu program v PSPad editoru, musím psát samotný kód, nikoli název
programu.

Tohohle se budu držet.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Petr Nesladek" <petr.nesladek na seznam.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Friday, June 13, 2008 12:35 AM
Subject: Re: [python] zpráva pspadu

> To není šťastně. Přejmenuj si ten soubor tak aby neobsahoval mezeru.
> Pomůže to?

Nerad bych vnesl chaos, ale ta chybová hláška je už v interpretru Pythonu -
a je to na spuštěném dočasném souboru  ..\Temp\W8106232.py - takže mám
pocit, že se jedná o jiný zdrojový text než ten zaslaný, kde jsou číslované
řádky zdrojáku a na řádku 0 je jméno souboru tj. :
"0 priklad.py
1 ...
"
reaguje to přesně tak

BTW - není ten zdroják takto s čísly kopírovaný z nějakých příkadů - vypadá
to tak

Petr