[python] Konversace s uživatelem

slush slush na centrum.cz
Pátek Červen 13 23:20:05 CEST 2008

Ahoj,

na prvni radek napis toto:

# -*- coding: UTF8 -*-

Jedna se o specialni komentar, kterym pythonu rikas, ze ve zdrojovem kodu
pouzivas znaky v kodovani UTF8. Predpokladam, ze PSPad pouziva UTF, jinak by
tam bylo nejake jine kodovani.

Tohle vyresi problem na radku jedna, kazdopadne mas tam hromadu dalsich
chyb. Musim se priznat, ze se mi povedlo jen castecne rozkodovat, co ten
program ma delat, takze tentokrat nemuzu poslat opravenou verzi...

Marek