[python] Konversace s uživatelem

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Červen 13 23:02:27 CEST 2008

Zdravím,

předkládám vám další program, který jsem si vytvořil.

Tentokrát jsem vyčetl z učebnice Alana Gaulda, že příkaz: print vypisuje
text na obrazovku, příkaz: raw_input je výstup pro klávesnici.

Také se zde píše o tom, že raw_input se používá v souvislosti s textem a
input v souvislosti s čísly.

Nelze také opomenout zmínku o tom, že input může smazat soubor v PC.

Omlouvám se, že jsem tu informaci poněkud zestručnil.

Ten program vám posílám proto, že si s ním nevím rady:

Kód není možné číst z klávesnice. A dokonce ani myší.

Myší lze pouze vyčíst, že jde o chybu na řádku 1, ale nevím, kde.

Jarek