[python] V cem pisete GUI

slush slush na centrum.cz
Pátek Červen 13 23:36:41 CEST 2008

Tak ono je to mozna subjektivni, ale psal jsem *jednou* takovou stredne
velkou pyGTK aplikaci a zaprisahnul jsem se, ze uz nikdy vice. Proti tomu mi
Qt prijde mnohem lepe navrzene a zdokumentovane. Navic pri porovnani Glade
vs. Qt designer je Glade jasny porazeny na vsech frontach. Predpokladam, ze
pokud pisu aplikaci pro sebe nebo opensource, nemusim licence za Qt resit.
Komercni vyvoj je samozrejme neco jineho, tam Qt opravdu neni moc vhodna.

Marek