[python] V cem pisete GUI

slush slush na centrum.cz
Sobota Červen 14 00:19:43 CEST 2008

2008/6/13 superman <feed na centrum.cz>:

> A proč se má člověk učit dvě knihovny? Jednu pro komerční, a jednu pro
> open source? (Mimochodem, Qt nemůžete použít pro open source, ale jen
> pro open source s přesně určenými licencemi, zejména GPL - tedy tvrzení,
> že u open source nemusíte licence Qt řešit je lež jako věž.). Proč mám

Priznavam, ze me programovani nezivi a zapominam, ze nekdo vyviji v pythonu
i komercne :). Pro me osobni ucely GPL bohate dostacuje, proto jsem se
nechal lehce unest.

> Navíc neexistuje pouze GTK a Qt - nelíbí se mi argumentace, že _jedna_
> knihovna mě zklamala, proto _nutně_ musím použít druhou - je jich mnohem
> více.

To je pravda, kazdopadne praxe me naucila pouzivat co nejvetsi mainstream -
tedy v tomto pripade Qt nebo GTK, protoze automaticky ocekavam, ze kde to
zije, tam je Mattoni.

Diky za tip, urcite prozkoumam.

Marek