[python] Odesílání e-mailu: mujprogram1.py

Marek Mako marekmako na gmail.com
Sobota Červen 14 17:54:23 CEST 2008

zdaravim

# -*-UTF8print raw_input(u"Něco napište: ")

nahrad tymto

# -*- coding: utf-8 -*-                    na tento riadok nepis je to poznamka
...pokracuj v kode

tomu print raw_input(u"nieco") nerozumiem, naco to tam davas???