[python] Odesílání e-mailu: mujprogram1.py

Pavel Kosina geon na post.cz
Sobota Červen 14 18:17:31 CEST 2008

Ne, Jarku, ty tam nemáš napsáno # -*- coding UTF 8 . Máš tam něco úplně jiného.

Tento program, cos poslal, je neskutečný bordel všeho možného, úplný chaos. Zkus si zapamatovat: jeden program = jedna záležitost. Takže třeba na vyzkoušení printu budeš mít jeden program, na nanuky druhý, na telef. seznam třetí, jeden na zkoušku češtiny, na výpis násobitelů třetí, atd....  Jinak se ztrácí chuť radit....

Ahoj
Pavel