[python] V cem pisete GUI

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Neděle Červen 15 03:02:46 CEST 2008

superman napsal(a):
> Já jsem Boa constructor použil úspěšně a to hned dvakrát. Jednak jsem v
> něm tvořil aplikac,e a jednak jsem se naučil dělat s wxWidgets, protože
> se přímo nabízelo se podívat, co Boa constructor vygeneroval.
Zajímavý způsob. To může být užitečné.

> Což stojí režii - větší čas při vývoji programu, a pro malé věci, o
> kterých tu mluví původní tazatel je to zbytečné. MVC programy jsou
> složitější, než jinak dělané programy - a pokud je někdo začátečník,
> IMHO neudělá dobře, když začne s MVC.
Má zkušenost je přesně opačná. Režie je zanedbatelná, a co se týče
rychlosti vývoje tak to naopak výrazně urychlí. Teď jsem jeden takovej
projekt dělal. Navrhnout UI mi trvalo cca den a hned mohu konzultovat s
klientem, zda mu to tak vyhovuje. A mezitím si v klidu dělat business
vrstvu.
Pokud je to začátečník, který nepoužívá návrhové vzory, tak nemá smysl
aby se vůbec namahal s nějakým výběrem. Prostě padni která padni.

> Jste kouzelník. U malinkých projektů možná, ale jinak bych Vás chtěl
> vidět. Cena za změnu by byla neúměrně vysoká a v zásadě neakceptovatelná.
Možná jsem se vyjádřil špatně. Jedna věc je, zda to stojí za to takovýto
  refaktoring provádět. I když jsem to také dělal. Hovořím spíše o tom,
proč si zbytečně podřezávat větev.

--
BF