[python] jak uložit program?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Červen 18 10:22:38 CEST 2008

Zdravím Pavle a ostatní,

přiznám se, že se stydím.

znám mnohem mladšího kluka, který je nevidomý.

Naučil se programovat pod vedením instruktora. Já na rozdíl od něho jsem tak
říkajíc - samouk, protože u sebe žádného instruktora nemám.

On se naučil programovat v Autohotkey, programoval i v javě, teď by se chtěl
naučit programovat v programu Visual Basic.

To jen na okraj.

Něco jiného je, když se někdo učí programovat pod vedením instruktora, a
něco jiného je, když je na to někdo sám.

V tomto případě nezbývá, než posílat dotazy zkušeným programátorům a nechat
si poradit.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Wednesday, June 18, 2008 6:57 AM
Subject: Re: [python] jak uložit program?

Jarek stále nechápe základní principy. Nikdy bych si nepomyslel, že
nevidomým mohou dělat obrovské problémy nám samozřejmé věci, jako že do
programu se nepíše název programu, když ho chci pustit, a že vše co chci
naprogramovat, píši do programu a ne do výstupu, do interaktivního režimu.

Řeším to s ním soukromě, nechci to tady zaplevelovat, ale tím neříkám,
že se tu Jarek ptát nesmí, a že někdo mu nemůže někdo odpovědět lépe než
já. Jen pokud někdo odpovídat, prosím zdržte se konstrukcí s if, while,
atd ..... Zatím hledáme významy print, a input a proměnných.

Pavel Kosina

geon
Pavel Kosina