[python] jak uložit program?

superman feed na centrum.cz
Středa Červen 18 10:53:37 CEST 2008

Zdravím,

dnes se naprosté základy programování prakticky nikde nevysvětlují,
zatímco dříve bylo knížek na každém rohu. Je to tak, že dnes se zavádí
přístup "nepotřebujete to vědět" a "zbytečně by Vás to zatěžovalo".

Chtěl bych Tě podpořit, vytrvej, bude to ok.

Ale trochu jsem se podivil nad tím, že nevidomý se chce učit ve Visual
Basicu. To je typický "vizuální" nástroj, kde se velká část práce udělá
pomocí myši a "obrázků". Navíc Visual Basic už se moc let nevyvíjí, je
určen k vyhynutí, poslední verze je někdy z roku 1996 odhadem. Tedy
pokud si nepleteme slovíčka a nemyslí se Visual Basicem jeho .NET verze,
která je ale ovšem úplně jiným nástrojem - jen se náhodou jmenují
stejně, protože Microsoft chtěl parazitovat na úspěchu starého Visual
Basicu, kterého ale zničil.

Miloslav Ponkrác