[python] Ziskani vystupu ze spousteneho programu

302302 302302 na centrum.cz
Neděle Červen 22 16:33:29 CEST 2008

Zdravím,
potřeboval bych spouštět pythonovský program z pythonu a hlavně spouštěnému programu předat parametry a naopak po jeho skončení číst výsledek.
Našel jsem funkci os.execvp(), takže dokážu spustit program s danými parametry, ale nevím jak získat výsledek zpátky do prvního programu.

tedy potřebuji něco jako

program1.py
os.execvp('python', [program2.py, param])  #spustit program
print vysledek                             #pouzit vysledek ze spusteneho programu

program2.py:
algoritmus()
vysledek=5                    #ziskam vysledek, ktery chci pouzit v program1.py

nenašel jsem zatím žádné řešení, budu vděčný za každou pomoc.
Díky Czenek