[python] Ziskani vystupu ze spousteneho programu

Michal Vyskocil michal.vyskocil na gmail.com
Neděle Červen 22 19:19:14 CEST 2008

Doporucenou cestou je modul subprocess

from subprocess import *

pipe = Popen('ls -lh', shell=True, stdout=PIPE).stdout
type(pipe)
<type 'file'>
for line in pipe: print line
total 56K

drwx------  7 misak users 4,0K 2008-06-18 08:23 Desktop

drwxr-xr-x 11 misak users 4,0K 2008-05-18 20:45 Documents