[python] POZOR NA NEŽÁDOUCÍ VLIVY

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Neděle Červen 22 22:37:27 CEST 2008

Pro mě byl hlavní důvod proč jsem přešel na Gmail bylo, že od Googlu
existuje hromada služeb, které najdu všechny na jednom místě. Dříve jsem
také používal Seznam, ale je pravda, že se spamem jsem měl o mnoho větší
problémy, než v součastnosti. Samozřejmě nechci začínat hádku a je mi jasné,
že je to OT, proto je tento příspěvek jediný, který sem na toto téma napíšu.

Koumes21