[python] POZOR NA NEŽÁDOUCÍ VLIVY

superman feed na centrum.cz
Neděle Červen 22 22:47:01 CEST 2008

Tak nikdo jiný, než seznam.cz nemá tak časté technické výpadky jako
seznam.cz, co se týká mailových serverů.

Jinak já používám primárně gmail, a jestli je JavaScriptový mě je jedno,
protože s maily pracuji normální mailovým klientem (tedy běžný
programem) přes POP3/IMAP protokoly a webové rozhraní moc nevidím. Pro
mě je důležitá spolehlivost a ta u gmailu je, ale u seznamu nic moc.
Ještě se mohu zaručit za atlas.cz, mám u něho jeden mail asi 10 let, a
je to super spolehlivý mail.

Navíc poměrně dost často najdete v novinových zprávách leccos o
problémech seznamu.cz, co se týká mailů. Většinou následované "co
chcete, když jde o freemail". A já pak lidem trpělivě vysvětluji - maily
(i free) jsou celkem spolehlivé, pokud se vyhnete seznamu.