[python] POZOR NA NEŽÁDOUCÍ VLIVY

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Červen 23 10:17:18 CEST 2008

Seznam ma nejvic technickych vypadku s tim souhlasim. A je hodne neprijemne
kdyz se clovek potrebuje mrknout do posty a ono to proste nejde. Proto jsem
presel na gmail.
Atlas je sluzba ktera ma velice mizernej antispam, spamu mi chodi mraky a
postu kterou musim usilovne ze spamu tahat uz pul roku mi porad zatvrzele
oznacuje jako spam (tak 2/3 z ni) a to se nejedna o jednu nebo dve zpravy,
radove o desitky denne.