[python] praca s textom

superman feed na centrum.cz
Pondělí Červen 23 11:05:25 CEST 2008

A Blesk, Spy a Aha čte nejvíce čtenářů ze všech plátků, takže jsou to
analogicky podle Vaší argumentace nejkvalitnější a nejpravdivější noviny.

MySQL není profesionální databáze, to je nad Slunce jasné. Stačí, když
si s nějakou skutečnou databází něco začnete a pochopíte.

Mimochodem, já jsem nikde nenapsal, že MySQL není použitelné, ani že je
k ničemu. Ani, že se nepoužívá. Zkuste mě prosím citovat, kde něco
takového tvrdím.

Miloslav Ponkrác