[python] praca s textom

Tomy Novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Červen 23 13:53:09 CEST 2008

uff, zavana to uz trosku flamom, tak radsej sa rychlo spytam este jednu vec ;)

>Prepared statement nejsou náhrada escapování znaků v SQL stringách. K
>tomu neslouží a nikdy nesloužily. Pokud se tak používají, tak to není
>jejich účel.

>Mimochodem, addslashes taky není správný způsob escapování znaků pro
>MySQL, ale zažilo se to, budiž.

to je ale v rozpore co povedal pan Jan Kundrat v 6. prispevku od
hora(ze prepared statements mam pouzit, ked chcem nieco vyescapovat a
nie spajat string...)
teda ked mi ide len o vyescapovanie, nie napr. o viacnasobne vkladanie
daneho nejakeho udaja do tabulky, tak co mam pouzit, ked toto nie je
ucel prepared statementov a nie je to ani nahrada escapovanie znakov?

a Question 2: co je potom ten spravny sposob escapovania, aj nie addslashes?