[python] praca s textom

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Pondělí Červen 23 15:10:31 CEST 2008

2008/6/23 superman <feed na centrum.cz>:
> Já jsem si na escapování uvnitř SQL řetězců napsal vlastní Python
> funkci. Je to velmi jednoduché, stačí si otevřít MySQL manuál a
> zjistíte, že několik málo znaků je potřeba nahradit jinými řetězci,
> takže to byla rychlovka.
>
> Pravda, nejdříve mě zklamalo to, že jsem v Pythonu nenašel žádnou
> podporu pro tuhle akci - a že Python nemá přístupný ani plnou funkčnost
> základního API pro MySQL, ale možná jsem špatně hledal, a určitě mě
> někdo opraví, že je to jinak.

Předpokládám, že tenký Pythonový okolo C funkcí z MySQL API bude v
_mysqldb (či tak někde).
Vlastní modul MySQLdb implementuje pouze Pythonové DB-API nad těmito
nízkoúrovňovými prostředky.
Kterou přesně věc hledáte?

Ad escapování: Přip použití DB-API by nemělo být potřeba nic
escapovat, protože se o to postará DB-API, ne?

--VK