[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Červen 25 16:01:58 CEST 2008

Dyt jeste ted se delaji pro 2.3.
Kazdopadne je to vyvoj, chapu rozhodnuti autora, je to vec, ktera by
jednou za cas prospela kazdemu jazyku (treba PHP by to potrebovalo jako
sul). Libi se mi odvaha se kterou do toho Guido jde a fandim mu. Ne vse
se mi v nove verzi libi, ale jak rikam to je vyvoj. Pro Guida je porad
Python zabavou a to se ceni. Ne pro vsechny zustal vyvoj jazyka zabavou,
v mnoha pripadech z toho vyrostla honba za mamonem (opet to PHP) a to uz
je pak vsechno o necem jinem.

Tomas